فروش مواد غذایی به صورت کارتنی

اما با ظهور اینترنت و کسب‌وکارهای کوچکی که وب‌سایت‌های بزرگی همچون هایپرمارکت مجازی فینال در اختیار دارند، این مدل کسب‌وکار فروش عمده با قیمتی باورنکردنی به‌سرعت در حال رشد و تکامل است .امروزه و با ظهور پدیده‌ی فروشگاه‌های اینترنتی، عمده فروش‌ها و خرده‌فروش‌های سنتی، حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های شرکتی و سازمانی، آشکارا نگران وضعیت خود هستند. این شرایط رقابت بی‌سابقه‌ای را برای آنها رقم می‌زند.

چنانچه بخواهید به‌صورت آنلاین محصولی را به فروش برسانید یا از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی این کار را انجام دهید، در هر صورت اگر خودتان تولیدکننده‌ی محصول نباشید، باید محصولات مورد نظر را از عمده فروش تهیه کنید. عمده فروشی کسب‌وکاری است که به مقدار زیادی اجناس را با قیمتی پایین تر خریداری کرده و آنها را به سایر کسب‌وکارها می‌فروشد.بنابراین پاسخ کوتاه به این پرسش که عمده فروشی چیست این است که عمده فروش، واسطه است. این مدل کسب‌وکار بر این پایه است که عمده فروش، واسطه‌ی بین تولیدکننده‌ی محصول و سایر کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند محصولات او را بفروشند.

برای مثال، تصور کنید صاحب اسباب‌بازی‌فروشی هستید و به‌طور متوسط ۱۰۰ عروسک در ماه می‌فروشید. تولیدکننده‌ای پیدا می‌کنید که هر عروسک را به قیمت ۱۰ هزار تومان به شما می‌فروشد. در ضمن می‌دانید که در نهایت بابت هر عروسک می‌توانید ۱۲ هزار تومان از خریداران دریافت کنید. در نتیجه بابت فروش هر عروسک، ۲ هزار تومان سود برای‌تان می‌ماند.ناگفته پیداست که این مثال فوق‌العاده ساده‌ای است که صرفا برای درکی کلی از عمده فروشی ارائه شد.

زنجیره‌ی تأمین کالا هم بسیار پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. برای مثال، شاید عمده فروش‌ها و تولیدکننده‌ها تنها با کسب‌وکارهایی وارد معامله شوند که بتوانند هر ماه مقدار مشخصی از آنها خریداری کنند، یا برای مدت زمان مشخصی قرارداد تأمین کالا امضا کنند. برخی از آنها هم شاید تمایلی به ارسال محصولات به کشورهای دیگر نداشته باشند.

بنابرین هایپرمارکت مجازی فینال علاوه بر تقسیم محصولات به واحدهای کوچک‌تر در قالب بخشی از فرایند عمده فروشی، کالاها را برای رضایت هر چه بیشترخریداران محترم آنلاین خود ، از این محصولات ویژه بصورت کارتنی بسته‌بندی هم می کند.

به‌نظر می‌رسد کسی که دید کارآفرینیِ حداقلی داشته باشد، بلافاصله بعد از خواندن مثال قیمت‌گذاری عروسک‌ها، با خود فکر می‌کند که: «چرا عمده فروش را حذف نکنیم؟ اگر عروسک‌ها را مستقیما از تولیدکننده به قیمت ۴ هزار تومان بخریم، روی هر عروسکی، ۸ هزار تومان سود خواهیم کرد!»

اما به دو دلیل این روش امکان‌پذیر نیست:

۱. اینکه تولیدکننده، کالاها را به این قیمت به عمده فروش می‌فروشد، دلیل نمی‌شود که به شما هم به همان قیمت بفروشد. تولیدکننده‌ها اغلب قیمت بهتری را به عمده فروش‌ها نسبت به خرده‌فروش‌ها ارائه می‌دهند، زیرا آنها متعهد می‌شوند که در حجم بالا خرید کنند. در ضمن ممکن است تولیدکننده اصلا علاقه‌ای به فروش مستقیم به کسب‌وکار شما نداشته باشد.

۲. حتی اگر تولیدکننده بخواهد به شما بفروشد هم، شما با ۵۰۰۰۰ عروسک یا هر محصول دیگری در این حجم بالا، می‌خواهید چه کار کنید؟ انبار کردن، یکی از بخش‌های اصلیِ کارِ عمده فروش‌ها در زنجیره‌ی تأمین است؛ توانایی آنها در انبار کردنِ محصولاتی که در حجم بالا از تولیدکننده می‌خرند، مزیت بزرگی نسبت به کسب‌وکارهای خرده‌فروشی است که نمی‌توانند متحمل هزینه‌های اجاره‌ی انبارهای بزرگ شوند.

کلام آخر

تغییر عمده دیگری که منجر به رشد خرید آنلاین در ایران شده است،  پیاده سازی استراتژی‌های جدید همچون فروش کالاهای کارتنی با قیمتی باور نکردنی و اعتمادسازی توسط غول‌های تجارت الکترونیکی همچون هایپرمارکت مجازی فینال  در کشور است. عوامل دیگر مانند تضمین کیفیت محصول ودریافت صورت حساب‌های اینترنتی مطمئن و ایمن، نقش مهمی در ایجاد اعتماد برای مشتریان ایرانی داشته اند.شرکت‌ها در هر اندازه‌ای می‌توانند میلیون‌ها خرید را کاملا به‌صورت آنلاین از طریق هایپرمارکت مجازی فینال  انجام داده و محصولات را در خانه‌های شخصی یا سازمان هایشان به صورت کارتنی دریافت کنند .

هایپر مارکت مجازی فینال با نادیده گرفتنِ هزینه‌های فضای ذخیره‌سازی و سود عمده فروش‌ها، این امکان را فراهم میکند تا شما حتی محصولات را با قیمت کمتری نسبت به تولیدکنندگان بخرید که این مسئله، خرید از چنین فروشگاه‌هایی را برای مصرف‌کنندگان جذاب‌تر هم می‌کند.با خدماتی همچون تحویل در همان روز، پشتیبانی شبانه‌روزی، ارسال اقلام ، جذب مشتری برای عمده فروش‌ها و خرده‌فروش‌های سنتی و ….

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از فرصت های طلایی برای خرید آنلاین محصولات کارتنی فینال با قیمتی خارق العاده که در هایپرمارکت مجازی فینال ارائه می شود باخبر شوید …

هایپرمارکت مجازی فینال

۱۳۹۶-۳-۱۶ ۰۵:۲۸:۳۳ +۰۰:۰۰